Аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
Начальнік аддзела
Швец Алена Уладзіміраўна
Адрас: г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №5.
Структура аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама
Начальнік: Швец Алена Уладзіміраўна 5-30-54
Галоўны спецыяліст: Юрчанка Вольга Фёдараўна 5-30-46, г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №8.
Галоўны спецыяліст: Паздняк Ірына Мікалаеўна 5-30-46, г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №8.
Рэжым працы
Дзень тыдня |
Працоўны час Перапынак на абед |
Перапынак на абед |
Панядзелак-пятніца |
с 8.30 да 17.30 |
с 13.00 да 14.00 |
Выхадныя дні: субота, нядзеля |
|
|
Прыём грамадзян і юрыдычных асоб начальніка аддзела па серадах з 8.00 да 13.00.
Асноўнымі функцыямі аддзела з'яўляюцца:
- прыём, рэгістрацыя і ўлік, паступючых ў райвыканкам пісьмовых, вусных і электронных прапаноў, заяў і скаргаў грамадзян і юрыдычных асоб (далей - звароты грамадзян і юрыдычных асоб);
- накіраванне па даручэнню старшыні райвыканкама зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб на разгляд у структурныя падраздзяленні райвыканкама, у сельвыканкамы, у арганізацыі, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
- кантроль за разглядам зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ва ўстаноўленыя тэрміны;
- самастойнае вядзенне справаводства;
- арганізацыя прыёму і ўліку грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама на асабістым прыёме;
- аналіз стану працы па разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у структурных падраздзяленнях райвыканкама, сельвыканкамах і арганізацыях, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
- удзел у падрыхтоўцы пытанняў, датычных працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, для разгляду на пасяджэннях райвыканкама;
- ажыццяўленне сістэматычнага кантролю за выкананнем законаў Рэспублікі Беларусь, дэкрэтаў, указаў і распараджэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, рашэнняў Гомельскага абласнога і Светлагорскага раённага Саветаў дэпутатаў, аблвыканкама, райвыканкама і распараджэнняў старшыні райвыканкама, па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
- аказанне метадычнай дапамогі ў рабоце па разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб работнікам структурных падраздзяленняў райвыканкама і арганізацый, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна, адказным за працу па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, і ажыццяўленне кантролю за іх дзейнасцю;
- удзел у правядзенні мерапрыемстваў па павышэнню ведаў заканадаўства, якое рэгулюе пытанні працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, сярод работнікаў райвыканкама, сельвыканкамаў і арганізацый, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
- аналіз і абагульненне зместу паступіушых ў райвыканкам зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, вывучэнне прычын, іх выклікаючых, і ўнясенне прапаноў кіраўніку спраў райвыканкама па іх разгляду;
- разгляд па даручэнні старшыні райвыканкама зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
- кансультаванне грамадзян па пытаннях прымянення заканадаўства аб зваротах грамадзян, а таксама парадку падачы зваротаў у мэтах абароны іх законных правоў і інтарэсаў;
- вядзенне i захаванне кнігі заўваг і прапаноў;
- падрыхтоўка праектаў рашэнняў, распараджэнняў па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
- арганізацыя падрыхтоўкі звестак аб працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з прававымі актамі для размяшчэння на інфармацыйных стэндах райвыканкама, афіцыйным сайце райвыканкама, сродках масавай інфармацыі і т.п.
Інфармацыя аддзела
Кніга заўваг і прапаноў Светлагорскага раённага выканаўчага камітэта знаходзіцца ў кабінеце № 8 (плошча Цэнтральная, 1, першы паверх). Адказны за вядзенне i захаванне начальнік аддзела Швец А.У., у выпадку яе адсутнасці галоўны спецыяліст аддзела Паздняк І.М.