Аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Начальнік аддзела 

Швец Алена Уладзіміраўна

Адрас: г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №5.

Структура аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама

Начальнік: Швец Алена Уладзіміраўна 5-30-54

Галоўны спецыяліст: Юрчанка Вольга Фёдараўна 5-30-46, г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №8.

Галоўны спецыяліст: Паздняк Ірына Мікалаеўна 5-30-46, г. Светлагорск, плошча Цэнтральная, 1, кабінет №8.

Рэжым працы

Дзень тыдня

Працоўны час Перапынак на абед

Перапынак на абед

Панядзелак-пятніца

с 8.30 да 17.30

с 13.00 да 14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля

 

 

Прыём грамадзян і юрыдычных асоб начальніка аддзела па серадах з 8.00 да 13.00.

Асноўнымі функцыямі аддзела з'яўляюцца:

  • прыём, рэгістрацыя і ўлік, паступючых ў райвыканкам пісьмовых, вусных і электронных прапаноў, заяў і скаргаў грамадзян і юрыдычных асоб (далей - звароты грамадзян і юрыдычных асоб);
  • накіраванне па даручэнню старшыні райвыканкама зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб на разгляд у структурныя падраздзяленні райвыканкама, у сельвыканкамы, у арганізацыі, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
  • кантроль за разглядам зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ва ўстаноўленыя тэрміны;
  • самастойнае вядзенне справаводства;
  • арганізацыя прыёму і ўліку грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама на асабістым прыёме;
  • аналіз стану працы па разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у структурных падраздзяленнях райвыканкама, сельвыканкамах і арганізацыях, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
  • удзел у падрыхтоўцы пытанняў, датычных працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, для разгляду на пасяджэннях райвыканкама;
  • ажыццяўленне сістэматычнага кантролю за выкананнем законаў Рэспублікі Беларусь, дэкрэтаў, указаў і распараджэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, рашэнняў Гомельскага абласнога і Светлагорскага раённага Саветаў дэпутатаў, аблвыканкама, райвыканкама і распараджэнняў старшыні райвыканкама, па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
  • аказанне метадычнай дапамогі ў рабоце па разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб работнікам структурных падраздзяленняў райвыканкама і арганізацый, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна, адказным за працу па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, і ажыццяўленне кантролю за іх дзейнасцю;
  • удзел у правядзенні мерапрыемстваў па павышэнню ведаў заканадаўства, якое рэгулюе пытанні працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, сярод работнікаў райвыканкама, сельвыканкамаў і арганізацый, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Светлагорскага раёна;
  • аналіз і абагульненне зместу паступіушых ў райвыканкам зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, вывучэнне прычын, іх выклікаючых, і ўнясенне прапаноў кіраўніку спраў райвыканкама па іх разгляду;
  • разгляд па даручэнні старшыні райвыканкама зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
  • кансультаванне грамадзян па пытаннях прымянення заканадаўства аб зваротах грамадзян, а таксама парадку падачы зваротаў у мэтах абароны іх законных правоў і інтарэсаў;
  • вядзенне i захаванне кнігі заўваг і прапаноў;
  • падрыхтоўка праектаў рашэнняў, распараджэнняў па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела;
  • арганізацыя падрыхтоўкі звестак аб працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з прававымі актамі для размяшчэння на інфармацыйных стэндах райвыканкама, афіцыйным сайце райвыканкама, сродках масавай інфармацыі і т.п.

Інфармацыя аддзела

Кніга заўваг і прапаноў Светлагорскага раённага выканаўчага камітэта знаходзіцца ў кабінеце № 8 (плошча Цэнтральная, 1, першы паверх). Адказны за вядзенне i захаванне начальнік аддзела Швец А.У., у выпадку яе адсутнасці галоўны спецыяліст аддзела Паздняк І.М.