Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Начальнік упраўлення

ЗОБАВА Наталля Мікалаеўна

 

Адрас: 247434, Гомельская вобласць, г.Светлагорск, вул. Леніна, дом №49

  • 1-шы паверх: пытанні сацыяльнай абароны.
  • 2-гі паверх: пытанні працы, пытанні занятасці.

E-mail: svetlogorsk.r-s@mintrud.by

Тэлефоны: +375 2342 3-52-44 (факс), 4-67-47.

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Светлагорскага райвыканкама з'яўляецца структурным падраздзяленнем Светлагорскага раённага выканаўчага камітэта.

Метадычнае кіраўніцтва арганізацыяй пытанняў па працы, занятасці і сацыяльнай абароне ў раёне, кантроль за практыкай прымянення заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб працы, занятасці і сацыяльнай абароне ажыццяўляецца:

  • камітэтам па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага аблвыканкама;
  • Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь.

Асноўнымі задачамі кіравання з'яўляюцца:

  • рэалізацыя дзяржаўнай палітыкі ў сацыяльна-працоўнай сферы, уключаючы комплекснае вырашэнне пытанняў аплаты працы, умоў і аховы працы, занятасці насельніцтва, развіцця сацыяльнага партнёрства, дзяржаўнага пенсіённага забеспячэння, дзяржаўнага сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай дапамогі,
  • дэмаграфічнай бяспекі, паляпшэння сацыяльна-эканамічных умоў жыццядзейнасці сям'і, прадастаўлення сацыяльных гарантый насельніцтву;
  • забеспячэнне выканання заканадаўства Рэспублікі Беларусь, якое рэгулюе пытанні працы, занятасці і сацыяльнай абароны насельніцтва; правядзенне інфармацыйна-тлумачальнай работы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю кіравання.

Асноўныя напрамкі дзейнасці:

  1. распрацоўка і выкананне рэгіянальных праграм дэмаграфічнай бяспекі, сацыяльных праграм па абароне сям'і, жанчын, грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў, інвалідаў і іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў дзяржаўнай падтрымцы, раённых праграм і мерапрыемстваў у галіне сацыяльна - працоўных адносін і садзейнічання занятасці насельніцтва;
  2. ажыццяўленне кантролю за выкананнем дзяржаўных мінімальных сацыяльных стандартаў у галіне аплаты працы, пенсіённага забеспячэння, сацыяльнай падтрымкі і сацыяльнага абслугоўвання;
  3. удзел у праверках захавання арганізацыямі ўсіх арганізацыйна-прававых форм заканадаўства аб занятасці насельніцтва, працы і ахове працы, за выкананнем устаноўленых форм, сістэм і ўмоў аплаты працы, у тым ліку кіраўнікам арганізацый камунальнай формы ўласнасці;
  4. ажыццяўленне метадычнага кіраўніцтва па заключэнні мясцовых пагадненняў і калектыўных дагавораў і каардынацыя ўзаемадзеяння органаў дзяржаўнага кіравання, аб'яднанняў наймальнікаў, прафсаюзаў па развіццю сацыяльнага партнёрства на тэрыторыі раёна;
  5. рэгістрацыя грамадзян у якасці беспрацоўных і ўлік грамадзян, якія звярнуліся па пытаннях працаўладкавання;
  6. прызначэнне (спыненне, прыпыненне або скарачэнне памеру) і выплата дапамогі па беспрацоўі, стыпендыі, матэрыяльнай дапамозе, пазык, субсідый і іншых выплат беспрацоўнаму (членам яго сям'і), а таксама грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі;
  7. забеспячэнне занятасці грамадзян, у тым ліку не здольных на роўных умовах канкурыраваць на рынку працы, а таксама грамадзянам, абавязаным кампенсаваць расходы, затрачаныя дзяржавай на ўтрыманне дзяцей, якія знаходзяцца на дзяржаўным забеспячэнні;
  8. накіраванне беспрацоўных на прафесійную падрыхтоўку, перападрыхтоўку і павышэнне кваліфікацыі; правядзенне прафесійнай арыентацыі, кансультавання і псіхалагічнай падтрымцы беспрацоўных і грамадзян, якія звярнуліся па садзейнічанне ў працаўладкаванні;
  9. ажыццяўленне мер па стымуляванні наймальнікаў да стварэння працоўных месцаў, у тым ліку з выкарыстаннем сродкаў дзяржаўнага фонду садзейнічання занятасці;
  10. садзейнічанне развіццю прадпрымальніцкай дзейнасці і самастойнай занятасці беспрацоўных і грамадзян, якія звяртаюцца па пытаннях працаўладкавання;
  11. арганізацыя правядзення аплатных грамадскіх работ, накіраванне ва ўстаноўленым парадку на гэтыя работы беспрацоўных і грамадзян, якія звяртаюцца па пытаннях садзейнічання ў працаўладкаванні;
  12. садзейнічанне перасяленню беспрацоўных і членаў іх сем'яў у іншую мясцовасць на новае месца жыхарства і працы;
  13. арганізацыя часовай занятасці беспрацоўнай моладзі, працоўнай рэабілітацыі інвалідаў з ліку беспрацоўных;
  14. садзейнічанне арганізацыі часовай працоўнай занятасці студэнцкай і навучэнскай моладзі ў вольны ад вучобы час і падчас летніх канікулаў;
  15. прызначэнне і выплата пенсій і дапамог;
  16. забяспечвае функцыянаванне на тэрыторыі раёна сістэмы сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва, развіццё новых форм абслугоўвання грамадзян, якія маюць патрэбу ў пастаяннай старонняй дапамозе, у тым ліку на платнай аснове;
  17. аказанне адраснай сацыяльнай дапамогі малазабяспечаным грамадзянам (сем'ям);
  18. забеспячэнне тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі інвалідаў, пенсіянераў, а таксама іншых катэгорый грамадзян, якія па медыцынскіх паказаннях маюць патрэбу ў сродках рэабілітацыі;
  19. выплата інвалідам грашовай кампенсацыі выдаткаў на транспартнае абслугоўванне, бензін, рамонт, тэхнічнае абслугоўванне аўтамабіляў і мотакалясак,
  20. набыццё запасных частак да іх, а таксама па выплаце іншых кампенсацый і дапамог грамадзянам згодна з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
  21. аказанне матэрыяльнай дапамогі маючым патрэбу пажылым і непрацаздольным грамадзянам; афармленне ва ўстаноўленым парадку дакументаў для вызначэння грамадзян у інтэрнатныя ўстановы.

Графік працы

Дзень тыдня

Рэжым працы

панядзелак - пятніца

з 8:30 да 13:00, з 14:00 да 17:30

абедзенны перапынак

з 13:00 да 14:00

выхадныя дні

субота, нядзеля

Дадатковы прыём грамадзян (для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур)

 

буднія дні, акрамя чацвярга

з 8:00

кожны чацвер

з 17:30 да 20:00

першая і трэцяя субота месяца

з 9:00 да 13:00

Графік асабістага прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Светлагорскага райвыканкама

г. Светлогорск, ул. Ленина, д. 49 г. Сьветлагорск, вул. Леніна, д. 49

Начальнік упраўлення

 

ЗОБАВА

Наталля Мікалаеўна

кожны АЎТОРАК

8.00 – 13.00

кабінет № 210

тэл. 7-02-19

прыёмная

тэл/факс 3-52-44

заместитель начальника управления намеснік начальніка ўпраўлення

АНІХОЎСКАЯ

Алена Мікалаеўна

кожны ЧАЦВЕР

08.00 – 13.00

кабінет № 103

тэл. 4-67-47

намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела па сацыяльна-працоўных і бытавых пытаннях

Мяркулава

Алена Вячаславаўна

кожная

СЕРАДА

8.00 – 13.00

кабінет № 208

тэл. 4-67-92

 

намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела па занятасці насельніцтва

КИСЕЛЬ

Лора Іванаўна

кожны ПАНЯДЗЕЛАК 08.00 – 13.00

кабінет № 204

тэл. 7-25-52

Папярэдні запіс грамадзян на асабісты прыём праводзіцца па тэлефоне 3-52-44

кабінет № 210, 2 паверх, вул. Леніна в 49

Адказны Патупчык Жанна Пятроўна

Кожны чацвер з 11-00 да 13-00 працуе "гарачая лінія" згодна з графікам.

На час знаходжання начальніка ўпраўлення і яго намеснікаў у водпуску і адсутнасці па іншых прычынах ажыццяўленне прыёму грамадзян ускладаецца

На перыяд адсутнасці

начальніка ўпраўлення

ЗОБАВАЙ Наталлі Мікалаеўны

на намесніка начальніка ўпраўлення

АНІХОЎСКУЮ Алену Мікалаеўну

тэл. 4-67-47, кабінет № 103

На перыяд адсутнасці намесніка начальніка ўпраўлення

АНІХОЎСКАЙ Алены Мікалаеўны

на начальніка аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог

ГАНЖУ Наталлю Ігараўну
тэл. 4-20-22 кабінет № 105

На перыяд адсутнасці намесніка начальніка ўпраўлення - начальніка аддзела па сацыяльна-працоўных і бытавых пытаннях

МЕРКУЛАВАЙ Алены Вячаславаўны

на намесніка начальніка аддзела па сацыяльна-працоўных і бытавых пытаннях

Астракову Тамару Уладзіміраўну

тэл. 4-67-68, кабінет № 108

На перыяд адсутнасці намесніка начальніка ўпраўлення - начальніка аддзела па занятасці насельніцтва

КІСЕЛЬ Лоры Іванаўны

на намесніка начальніка аддзела па занятасці насельніцтва

ФЕДАРЧУК Вольгу Анатольеўну

тэл. 7-34-24, кабінет № 205