Жыллёвыя пытанні пераважалі: Сівак правёў прыём грамадзян у Жлобіне
Пытанні жыллёвай тэматыкі пераважалі на прыёме грамадзян намеснікам прэм'ер-міністра Анатолем Сіваком у Жлобінскім райвыканкаме, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Так, жыллёвае пытанне прывяло на прыём у Жлобіне мінчанку. Дзяўчына перажывае наконт прыняцця ў эксплуатацыю і дзяржрэгістрацыі пасля рэканструкцыі прыватнага дома ў сталіцы. З яе слоў, бацькоўскі дом меў высокую ступень зносу, чым і была прадыктавана рэканструкцыя. Пасля гэтага некаторы час сям'я не можа аформіць дакументацыю на ўвод дома ў эксплуатацыю. Віцэ-прэм'ер адзначыў, што дэталёва вывучыць прадстаўленыя дакументы.
Жыхар Жлобіна агучыў некалькі пытанняў па дзейнасці ЖБСК. Размова ідзе аб рабоце старшыні і галоўнага бухгалтара, а таксама абслугоўванні інжынерных сетак, у тым ліку ліфтавай гаспадаркі. Ёсць сумненні ў заяўніка і наконт праведзенага маніторынгу работы кааператыва.
Анатоль Сівак заклікаў мужчыну разглядаць узнятыя ім пытанні аб'ектыўна. Для гэтага даручыў правесці паўторны маніторынг дзейнасці па канкрэтных фактах і абставінах, каб выключыць нейкія супярэчнасці і розначытанні. Таксама адзначыў, што пры неабходнасці наведае ЖБСК у адну з наступных рабочых паездак у рэгіён. "Вынік будзе", - запэўніў ён заяўніка.
Па выніку прыёму Анатоль Сівак падкрэсліў, што такія сустрэчы важныя не толькі для грамадзян, але і для ўлады. "Адразу адчуваеш праблему з пазіцыі чалавека і на сваім узроўні больш дакладна разумееш, дзе ў заканадаўстве ёсць прабелы, што неабходна паправіць. Такім чынам разам з вырашэннем праблемы канкрэтнага чалавека вырашацца пытанні многіх. А гэта без такіх сустрэч немагчыма", - сказаў ён. Віцэ-прэм'ер растлумачыў, што не шкадуе часу на растлумачэнне і канкрэтызацыю кожнага пытання, канструктыўнай размовы без эмоцый. Менавіта ў гэтым ключ да разумення сітуацыі, абставін і вырашэння праблем.
Усяго за студзень - верасень у Жлобінскі райвыканкам паступілі 502 звароты грамадзян і юрыдычных асоб. Гэта на 70 менш у параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года. Пры гэтым тэндэнцыя па зніжэнні назіраецца па ўсіх напрамках. Традыцыйна каля трэці пытанняў датычыцца жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі. Актуальны для жыхароў раёна таксама добраўпарадкаванне, утрыманне і рамонт жылога фонду.
Прадаўжаецца практыка суботніх прамых тэлефонных ліній у райвыканкаме. За 9 месяцаў гэтага года на іх агучаны 94 пытанні, за аналагічны перыяд мінулага года - 109. Часцей за ўсё жыхары раёна звяртаюць увагу на нюансы, якія датычацца сферы ЖКГ. У большасці яны маюць сезонны характар. Так, у зімовы перыяд яны датычацца наладкі сістэмы ацяплення, прыбірання снегу. Летам ідзе размова аб ямачных рамонтах, водаадвядзенні. "Аб званках, якія паступілі на прамыя лініі, профільныя службы інфармуем неадкладна, у дзень паступлення. Спецыялісты аператыўна выязджаюць на месца, па меры магчымасці прымаюць меры па іх вырашэнні. Так, з 94 зваротаў, якія паступілі на прамыя лініі, больш за 40 працэнтаў вырашаны, больш за 57 працэнтаў растлумачаны", - удакладнілі ў райвыканкаме.
- Тэгі
- Жыллёвыя пытанні